Transport i płatności.

 

Na terenie kraju dostarczenie towaru następuje za pośrednictwem firm Poczta Polska, Siódemka lub DPD Polska.

 

Przed odebraniem przesyłki kupujący powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone, nie należy przyjmować przesyłki i w obecności kuriera/pracownika Poczty Polskiej sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Dane do kontaktu: tel. 713932201, 713932202, email: reklamacje@amt-alarmy.pl Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest warunkiem branym pod uwagę podczas uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia, czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Zgodnie z przepisami firm kurierskich, otworzyć i sprawdzić przesyłkę możesz dopiero po
zapłacie kurierowi (ale oczywiście nadal masz prawo do ewentualnego zwrotu towaru).

 

Koszty transportu na terenie Polski zależą od sposobu płatności, rodzaju przesyłki i są zgodne z cennikami firm świadczących usługi transportu.



Lokalizacja przesyłki.



W celu zlokalizowania Państwa przesyłki zapraszamy do odwiedzenia strony odpowiedniej firmy przewozowej (kliknij w obrazek aby otworzyć odpowiednią stronę):

 

 

 

Zobacz nas na:

Znajdź produkt

KOSZYK ZAKUPÓW
Koszyk jest pusty.

Zaloguj się

Login
Haslo
 
Zapomnialem hasło

Jeśli posiadasz konto zaloguj się. Możesz też się zarejestrować składając pierwsze zamówienie

Kontakt

Dział handlowy
    Pomoc techniczna
Dział serwisu    
Dział produkcji  
  Dział księgowości
  Kontakt sobota/niedziela
  tel. (71) 3932202
  tel. (71) 3932201

w godzinach 8-16
od poniedziałku do piątku

Zadaj pytanie on-line

Lokalizacja pojazdu

Sklep internetowy obsługiwany przez system inKontrahent - www.inkontrahent.pl